OM GRIBSKOV GYMNASIUM

Gribskov Gymnasium er et åbent og rummeligt gymnasium, der spænder fra det lokale til det globale. Hos os får du en undervisning på højt fagligt niveau, der bygger på ansvarlighed og engagement.

Vi lægger vægt på kreativitet og udfoldelse, og skolen har et spændende, kreativt og aktivt miljø. Vi har en filmfestival "Det Gyldne Bånd", musikalske indslag på morgensamlinger, ved caféaftener og på "Gribstock", hvor musik, drama og billedkunst viser frem, hvad de laver. Og hvert år i januar har vi en skolekomedie, som de kunstneriske fag samarbejder om. I skolekomedien kan du deltage på scenen, som musiker eller bag scenen med at sy kostumer eller fremstille kulisser.

Der foregår frivillige aktiviteter efter skoletid som frivillig dans, billedkunst, sport osv. Du har også mulighed for at få hjælp til lektier og opgaver i vores lektiecaféer, hvor vi serverer saft og kiks, mens en faglærer hjælper eleverne med at komme i gang med deres opgaver.

På Gribskov Gymnasium går der ca. 700 elever. Vi bygger på to værdisæt: kritisk respekt og sjov seriøsitet. I det daglige betyder det, at vi omgås respektfuldt - men gerne må stille kritiske spørgsmål - og at det gerne må være sjovt at lære noget!

Vi ser frem til at høre fra dig

Skriv til os

Fold ud

Tak for din besked - vi kontakter dig snarest